Mobahahahahaha

Shaabbaa! Elias den glada här!
Såg Lukas senaste inlägg! och killen vet inte vad han snckar om! så förklara och hjälp han en lite bit i livet! ;)
menmen.. inte därför jag skulle skriva lite..

Kollade precis på you me and Drupee!  Älskar verkligen den filmen! man blir glad, och skratt är lixom roligt! varför skulle man skratta annars? ;) he he

Men detta blir NOG mit sista inlägg idag.. ska dra mig till Tranås om cirkus 20 min.. lång bussresa.. men ska bli kul att träffa lilla Eriika.
men drar nog in något när jag kommer hem imon (:

Och måste bara rekomendera Bröllopsfotografen! älskar verkligen efterbliven humoooor! hahahah fan vad bra den är! älskar alla filmer  med Tuva Novotny & Björn Starrin! Smala sussiiii är även en riktigt bra film med dom!
och på tal om Tuva Novotny så kollade jag på "skilda världar" som seien hette på 90-telet och då var hon med i den och lilla lilla Elias var djupt förälskad i sin första "kändis crush" men sen var hon ett minne blott! Men igår så fick man tillbaka minnen från förr då hon stod där som en ängel och fin som en nyiléad fisk! Hon blir där med Dagens gräddnos!!
men nu ska jag dra ochlä'gger då in denna låt som sitter som ett smäck på min skalle! enjoy!!





/Svensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0