K-kinda busy

 Har inte haft orken att sitta vid datan igår, var helt livlös.. som ett lidande rådjur som blivit påkörd av en bil och väntar på döden jämte vägen. okej kanske inte död.. men lidandde!
Vaknade upp igår och skulle ta bussen från Michel och hade en hiskelig huvudvärk! och jag har nästan aldrig det! men sov bara 3-4timmar.. så trodde att de berodde på för lite sömn.. men när jag åkte hem och gjorde lite mat och somnade senare på min säng så vaknade jag hellt kallsvettlig med sjuklig huvudvärk!
så jag tog tempen och såg att jag hade 40 graders feber och hade frossa! (kallt som satan eller varmt och svettas som en griiis) hade senare svårt att sova på natten.
När jag vaknade idag så var min feber borta! men huvudvärk och halsont fanns istället på listan och  hängig.
Men har mig själv att skylla! frös som en sate i fredags då det var 0 grader ute och var inte jätte klädd efter väder. Men aa jag är ju positiv! så säger " det som inte dödar, det sködar! :)

Men är nog hemma imon med, sen får jag se om jag är kryyy på onsdag.
/Svensson



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0