Jag gick runt och strosade som den hora jag är!

Uppdateringen idag från Åre är. Vädret är skit, skidåkningen är skit men jag har lärt mig att uppskatta det. Så jag är nöjd. Funderar snart på att gå ner till stan/byn och kolla i lite affärer. Det är lite kul att gå i affärer här. För Peak Performance är ju från Åre så de har en ganska stor och häftig butik som jag mer än gärna besöker. Även affären Hanson intresserar mig ganska mycket. Just nu sitter jag i soffan och kollar på Gordon Ramsys the F word. De övriga har åkt till Östersund för att hämta lillebror på flygplatsen, men jag hade ingen större lust att åka med så jag finner situationen som väldigt lugn och skön.
Ni får ha en fortsatt bra dag. Puss och kram skumbanan.

Ciao/Seiborg

Var det någon som såg på Guldfeber igår? De besökte Jon Olsson, och det är denna bilen som är hans. Åre 2009.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0