Hemkommen.

Så nu har jag då kommit hem från ännu en resa. Det har varit otroligt trevligt och härligt att få vara iväg en vecka när man ej är ledig, och jag saknar det hela otroligt mycket och vill tillbaka och bara vara och inte göra ett skit. Men det kommer fler tillfällen att åka.
Idag så har jag jobbat, det var riktigt roligt och jag är nöjd som fan. Ska även strax iväg för att spela badminton. Ska bli kul men ändå tråkigt för att bara slösa bort en Söndag på detta känns lite surt ibland.
Uppdateringen från våran sida har varit skit de senaste dagarna, men det ska det bli ändring på omedelbart. Kommer lite bilder från Åre resan senare under veckan.

Ciao Seiborg


Jons otroligt snygga flickvän. Olivia Rehn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0