Göteborg!

Onsdag har varit en riktig KANON dag!
Jag, Wiggen & Lukas vaknade upp i mitt rum kl 04.00 och åt frukost sedan drog vi oss mot skolan då det var dags för färden mot Göteborg!
lång resa och det blir inte bättre av att Lukas, Daniel och jag sitter i samma bil, för då blir det ett jäkla liv! Men riktigt roligt!!
Vi var först på fiskauktion  som vi fick reda på massa shit om fisk och bla bla! det var intressant MEN intressantare var Alexander Nilson! som är den "arga kocken" eller "kniven mot strupen" och han är riktigt bra! så det var enormt roligt att se honom köpa fisk och spela in till den nya säsongen av "kniven mot strupen" så man får se om man är med en glimt i tv.
Sen drog vi vidare till feskekörka och det tog 5 min.. så vi gick och åt mat sen.
När det var färdigt så var det Saluhall och efter det Slakthuset! bästa på hela dagen! Intressant som sjutton! men något jag aldrig  tänker jobba med!!  stå land upphända grisar som ska styckas i bitar över 1360 om dagen! även några hästar, och kossor.
blod och fett på golven luktade lite sisådär.. och allmänt konstig stämning där inne! men intressant och kul att få besöka.
Sen var det resa hem och det var ganska seeg! rätt trött men drog i mig massa energidricka så man blev som normal igen.
När man var hemma så blev det Guld firande med hv71 MEN det var inte så roligt.. regnade, seega artister och blev enformigt med frågorna som var samma men i olika former till spelarna.. så det var en besvikelse.

Kommer inlägg om tävlingen imon, ahr bilder och allt då.
/Svensson

Alexander Nilson! den arga kocken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0