Förlåt, jobb och Hej! :D

Förlåt för att jag inte bloggade igår.. men hade inte en enda stund ledig! bara när jag sov.
Jobbade till 15.30 sen kom pappa och hämtade mig åkte till ikea, K-rauta och sist ica maxi.
Sen när man kom hem så gjorde man mat, städade  mitt rum och sist MONTERADE och satt och hade faktist inte lust att montera en skohylla  MEN när jag väl tog tiden så komjag en bit och självfallet så skulle det vara fel på skiten! så de skickade med 3 lika ben istället för en av varje.. USCH för det!
Men har varit och hämtat en ny idag! och faktist så gillar jag starkt  att montera saker för jag älskar resultatet! men igår hade ajg verkligen ingen lust.

Idag var det sista dagen för jobbet, och gillar att säga det: Jag har sommarjobb hela sommaren!
Även pungat in 3000 de senaste 3 dagarna tack vare röda måndagen! Gillas!

Imon börjar mitt påsklov på riktigt och kommer bli så jävlar skönt att bara börja med att sova ut! men suger att lovet snart är slut -.-

Men igår så handlade jag äntligen upp min check på ica maxi!
Blev följande: 4 filmer, ett par hörlurar, och 1spel, kokbok och  även en bok till pappsen! men jag är nöjd (:

Filmerna har jag typ redan sett HE HE  men sjukligt bra att det är härligt att ha dem hemma, och fanns fan inte det jag ville ha! :( Men det blev:
You me and Dupree (sett)
Along came polly
Baksmällan (sett)
New moon (sett)
Bröllopsfotografen! 



Bröllopsfotografen verkar vara kunglig! ska se den ikväll! och kommer säkerligen ge många goda skratt!


 
Per Gessle - Tuffa Tider

Mycket text! Men härligt att blogga av sig lite!
/Svensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0