Finns det frågor så finns det svar!

Idag så var det ingen skid dag för min del, så istället så är jag hemma i lägenheten och ska plugga och bara ta det riktigt lugnt.
Kom precis hem efter att jag har varit nere i byn och ätit lunch på Max, håller inte max en ganska bättre klass än vad Ronald Macdonalds gör? Det tycker jag i alla fall. Jag åt ett Super  Session mål och det satt otroligt bra där den skulle. När jag kollar ut genom fönstret så ser jag, Snö, Regn och Hagel. Men imorgon åker jag hem, ska bli skönt att komma hem igen!
Jag satte mig tidigare och gjorde lite Livsmedelskunskap. Jag har i arbete att skriva om hur man tillverkar mjölk, galet tråkig uppgift. Men det är bara att göra skiten så är den över sen.
Ska nu börja plugga igen, ha en bra dag!

Ciao/Seiborg



MAX Hamburgare på svenska!

Kommentarer
Postat av: marie

Lägga till varann på bloglovin??

2010-04-16 @ 16:46:40
URL: http://lillmian.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0