Elias rekommenderar!

Det jag rekommenderar denna gången är samma ämne som innan, våran älskade MUSIK!

http://tobbeno1.se/ Det är hemsidan till en musikportal med alla sorts musiker du kan tänka dig! finns något för alla smaker och tycke! Det finns 10 olika Kategorier: Rock, Reaggae, RnB & Hip hop, Fjortisdunk, Hardcore & Hardstyle, House, Techno & Dance och den största kategorien är Mix!
Jag använder denna sidan för att hitta nya låter eller om jag ska göra något som inte är vid datan, för då ändrar den av sig själv istället för att byta låt och sådant.


Tryck på Musik


1:an är alla Kategorier som man kan välja mellan.
2:an är alla låtar som finns och bara till att ändra och byta hur som :)

Så om du har tröttnat på din musik eller bara vill ha lite nytt kött på benen så rekommenderar jag denna sidan starkt!

/Svensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0