Dumma dumma snöööö! :(

Hallå på er alla!
Sitter här och gillar inte att snön bara faller och faller och faller! Sjukt mycket snö! och det som har varit så bra vääder!!!! lite tråkigt att snön kommer tillbaka.. men men.. försvinner la säkert snart :) såg på SMHI att det kulle bli 19 grader på Söndag! :D men tror verkligen INTE på dem förs än jag ser det!

Har även gjort serveringsprov idag! Gick helt kanon! och kom mycket mycket bra överräns med Anna! så det var härligt. fick ett par riktigt starka lovord! så känns nästan som jag vill gå servering till nästa år! men ändå kök! :( så jäklar svårt att väljaaaaa! Fast allt löser sig nog i slutet :)

Ha det görr!
/Svensson






  
Snö som satan!




Vitt efteråt! :(

Kommentarer
Postat av: elin

åh, skogen <3

bror, jag tycker att du ska välja kök!

2010-04-22 @ 10:35:19
URL: http://givemethebliss.blogg.se/
Postat av: Elias Svensson

Jasså? :O men servering verkar så roligt ! :( men jag får se.. hela sommaren att tänka å saken :)

2010-04-22 @ 18:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0