Björnen borg!


Har varit på a6 idag med Lukas, Sarah och hennes kusin som Lukas sa i tidigare inlägget. Senare så kom även Tommie som jag och Lukas drog och åt pizza med efteråt HEHE efter-åt! hahah efter så åt vi!:D ne! det var inte skoj men ändå något på fredags kvällen!
Det var mycket trevligt! köpte ett par skor, trivdes även med mina förra! men de började bli lite slitna. Gillar verkligen ingångna skor! de är så mjuka, slitna och SKÖNA! men utseendet får man ju också kolla på när man måste avgöra.
Ville ha ett par Noodels shoes! men TYVÄRR! så finns de bara i Norge! och hittar ingen beställnings shit heller!! men men.. jag är lika glad för det:)

Och hälsningen till alla! FESTA LUGNT i helgen! och drick med måtta! även att jag inte vet vem måtta är?!
Ha det gott!
/Svensson


Radiohead - Karma Police





Kommentarer
Postat av: Sarah

jag diggar skoooorna ! :D <3

2010-04-02 @ 20:36:05
URL: http://atsarahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0