Bästa söndagen på länge!

Hann inte uppdatera igår på kvällen även att jag försökte i 3 timmar! var så mycket jag skulle göra men med msn så finns det inte alltid lukor att dra sig ifrån skiten.
Men igår var en helt underbar dag! Sol, Värme, Glass, Kompisar & Smultronstället är hittat inför sommaren! men det delar jag ickke med mig av :) många dagar och kvällar kommer spenderas där iaf.

Har haft egen idrottslektion med Lukas Greven Seiborg och den gick bättre än bra! Låg mellan VG+ och MVG
Det som stod på idrottens meny var Softboll och som avslutning Irländsk Julafton som var riktigt roligt!
Men nu är det dags för tråkiga Engelska B känner att jag inte fått mycket gjort de senaste 5 gångerna på engelskan... men blir så när man går med dessa pååågga (pojkar)
Här kommer ett par riktigt sköna bilder från igår
Ajaa! tack för att ni tog er tiden och ha det bra!
/Elias Svensson


























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0